Auckland to Tutukaka

28 februari 2019 - Tutukaka, Nieuw-Zeeland

Hello there,

Finally we can start our blog;

We zijn afgelopen dinsdag aangekomen in Oakland en hebben nog last van een jetlag. Na enige moeite, hebben we onze huurauto voor zo'n 8 dagen vastgelegd.

Eerste stop was Piha-beach, geweldig, maar geen slaapplaats.

Dus door naar Wellsford.

Goede inn gevonden en uitgerust aan de volgende dag begonnen.

Na wat boodschappen te hebben ingeslagen voor de komende dagen, hebben we een toer gedaan, via Pakiri-beach (paardrijden), Matakana (🍷), hebben we uiteindelijk onze chalet gevonden in Mangawhay-heads.

Onderweg genoten van oesters en chardonnay.

Na een avondwandeling over de cliffs konden we genieten van een welverdiende BBQ met lambs.

Gisteren hebben we aldaar wat foto's getrokken en hebben we tijd genomen voor een duik in zee aan Langs-beach.

We hebben nog een stop gemaakt bij de Waipu-cave en via Whangarai-falls wat foto's geschoten.

Op naar ons 2-daags verblijf in Tutukaka.

Vandaag gaan we zwemmen bij Whale-bay (beste witte stranden van NZ), een hike maken en de omgeving verder verkennen.

Bye the way vandaag is het een uur vroeger (1 maart ipv. 1 april).